Adrian constantin fotograf

întrebări frecvente

Care este procedura de început?

Înainte de toate, ar fi bine să aruncați un ochi peste fotografiile pe care le fac, vedeți dacă avem aceleași gusturi sau nu, apoi dacă totul este în regulă, stabilim o întâlnire unde să discutăm ce presupune nunta voastră.

În cât timp sunt gata fotografiile? Câte primim? Sunt editate? Cum le primim?

Deși în contract, termenul este de 90 de zile lucrătoare, de obicei livrez în 2-3 luni fotografiile digitale. Există și o opțiune contracost pentru predare prioritară.

Numărul de fotografii variază extrem de mult de la eveniment la eveniment, în funcție de dinamismul lui însă numărul minim este de 600 de fotografii. În altă ordine de idei, suntem adepții unei fotografii reușite, cu un mesaj puternic, decât multe fotografii inutile. În medie, o nuntă dinamică cu oameni faini care se distrează poate avea între 1000 și 1500 de fotografii dar există și excepții când sunt și mai multe.

Toate fotografiile finale vor fi prelucrate printr-un proces de editare de luminozitate, contrast, culoare. Stilul este natural. Corecții locale (scos anumite persoane sau obiecte din fotografii, etc) se fac doar contra-cost și în limita posibilitaților.

Predarea se face în funcție de pachetul ales, însă poate fi online printr-o galerie foto ce poate fi vizualizată oricând,de oricine care are link-ul trimis de mine,de pe orice dispozitiv și de unde se pot descărca la rezoluție mare. A doua variantă de predare, pe langă galerie online mai este și predare pe memorie usb.

Vor fi păstrate și în arhiva mea personală pe termen lung, însă nu pot garanta păstrarea lor pe un termen nelimitat. De aceea, e bine să vă faceți câteva copii de siguranță.

Faci și video? Ne interesează un pachet foto-video.

Sunt fotograf, mă ocup doar de fotografie. Însă vă pot trimite o ofertă de preț și de la colegii pe video cu care am colaborat excelent de fiecare dată. Astfel, vă puteți alege pe ce anume vreți să puneți accent în funcție de buget.

De ce să apelez la serviciile voastre foto?

Chiar dacă prefer să las imaginile să vorbească despre noi (sau clienții, bineînteles), iată 8 motive pentru care poți apela cu încredere:

  1. Iubim ceea ce facem! Suntem pasionați de ceea ce facem, de aceea ne implicăm 200% pe tot parcursul evenimentului!
  2. Experiență în domeniu! Fotografiem oameni și evenimente încă din 2011, fapt pentru care ne putem adapta oricând la orice fel de lumină, vreme, spațiu, situație.
  3. Originalitate în stilul de lucru! Încercăm să diversificăm cât mai mult stilul de fotografiere pentru a oferi o experință plăcută atunci când vizualizați fotografiile finale. De aceea, o să ne vedeți în permanență cu rucsacuri de minim 20 de kg în spate și fel și fel de gadgeturi precum drone.
  4. Suntem perfecționiști! Dacă este nevoie, facem chiar și de 3 ori mai multe fotografii pentru acele cadre unice ce râmân amintiri peste ani și ani.
  5. Siguranța materialelor atât la eveniment cât și după prin backup la orice!
  6. Contract 100% legal! Garantăm prezența și serviicile prestate printr-un contract legal înregistrat și încheiat în 2 exemplare.
  7. Echipamente de ultimă generație! Reînoim echipamentele fotografice la fiecare 6-12 luni pentru a oferi o calitate excelentă în raport cu prețul cerut.
  8. Editare profesională pe un stil cât mai natural! Toate fotografiile finale vor fi atent selectate și editate într-un mod cât mai natural, accentul punându-se pe momente romantice și pe instantanee de neuitat.

Ce înseamnă backup pentru tine?

Consider că nu trebuie să te joci cu amintirile oamenilor. De aceea,ca backup, am în permanență 2 camere full frame împreună cu un rucsac întreg de obiective și blițuri, fotografiile fiind stocate simultan pe 2 carduri a fiecărui aparat, baterii de rezervă iar acasa datele vor fi stocate pe 2-3 hardiscuri distincte.

Faci și albume? Cum se procedează?

Da. Albumele pot fi comandate la semnarea contractului sau după eveniment. Dacă vorbim de albumele de nuntă, după ce primiți fotografiile, vă alegeți care să fie în album (în medie 60-100 de fotografii). Apoi, eu realizez colajele, vă trimit pentru verificare, iar după ce vă alegeți tipul de copertă, fotografia pentru copertă și alte detalii extra dacă doriți, trimit comanda pentru realizare.

Ai o limită de timp sau stai pe tot parcursul evenimentului?

În principiu, stau pe tot parcursul evenimentului în limita programului de început și sfârșit a evenimentului stabilit împreună prin contract.

Lucrezi singur sau cu o echipă? Vii tu personal sau trimiți pe altcineva?

Tot ce vedeți pe site este realizat de mine. Întotdeauna voi fi eu fotograful principal, cu excepția unui caz de forță majoră. Lucrez cu asistent (la tipurile de eveniment unde este nevoie) pentru a mă ajuta în anumite situații cu lumina.

Faci și alte tipuri de fotografii sau doar fotografia de nuntă?

În principiu da, pe lângă fotografiile de nuntă, fac și fotografie de botez, de portret, de produs sau petreceri private(petreceri de firmă, majorate, cursuri festive și banchete,etc.) Din păcate, nu reușesc să actualizez în permanentă site-ul, de aceea, te rog să mă contactezi dacă ai nevoie de mai multe lămuriri.

Te deplasezi și în alte orașe?

Locuiesc în Suceava dar sunt disponibil și în alte orașe/țări atâta timp cât ne sunt asigurate condițiile de transport, cazare și masă.

tu pui accent pe amintirile tale?

despre mine     părerea clienților      contact